דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק רשתי באינטרנט 

מאת    [ 24/07/2011 ]

מילים במאמר: 544   [ נצפה 2742 פעמים ]

אתה בטח שמעת על אנשים שעושים הרבה כסף משיווק רשתי באינטרנט, אבל כל הזמן האפליין שלך אומר לך שזה לא עובד.

אם נמאס לך לרדוף אחרי בני משפחה וחברים ואתה מתחיל לפזול לכיוון האינטרנט כדי למשוך אנשים אלייך אני רוצה להגיד לך שהאפליין שלך צודק.

האפליין שלך צודק כי הוא יודע שאם אין לך ידע מוקדם באינטרנט אז זה הולך לקחת לך חודשים עכשיו ללמוד בניית אתרים, קידום אתרים, זה יעלה לך הרבה כסף, ובסופו של דבר ייגמר לך התקציב לעסק השיווק הרשתי שלך, ואז אתה תעזוב ותגיד ששיווק רשתי גם באינטרנט וגם מחוצה לו לא עובד.

 

אבל יכול להיות שהאפליין שלך גם טועה

כולם יודעים שהאינטרנט משנה לגמרי את התעשיה של השיווק הרשתי. זה מתחיל מזה שהתעשיה היום חשופה לגמרי, וברוב המקרים המועמד שלך לא יעשה צעד בלי לבדוק את מה שאתה מציע לו בלי להיכנס לאינטרנט ולבדוק את החברה שלך. כבר קרה לך שתוך כדי שאתם במצגת, האורח שלך שולף אייפון ומתחיל לבדוק מה אומרים שם על החברה שלך? אם זה עוד לא קרה לך, על תדאג, זה עוד יקרה.

האינטרנט שינה הרבה דברים בעולם, ותעשית השיווק הרשתי היא רק אחת מהם. כשהאפליין שלך מדבר על מינוף, תחשב כמה אתר אינטרנט שעובד בשבילך יכול למנף אותך ולמכור בשבילך את החברה שלך בלי שאתה בכלל מעורבים בתהליך.

מעבר לזאת, בשיטה המסורתית, אתה מוגבל בכמות האנשים שאתה יכול לחשוף פשוט כי אתה חייב להיות נוכח במקום.

 

באינטרנט, אתה למעשה יכול לחשוף כמות בלתי מוגבלת של אנשים בו זמנית בכל מקום בעולם.

הרבה אפליינים יגידו לך שאם תתייחס לעסק שלך כמו חובבן, תקבל תוצאות של חובבנים. כלומר רק מי שמתייחס לעסק שלו ברצינות ובמקצועיות, יקבל תוצאות מקצועיות וירוויח סכומי כסף משמעותיים. והם צודקים.

אבל תסתכל על העולם שמסביבך. האם אתה רואה חברות גדולות, רציניות, שלא עושות היום את המעבר לאינטרנט? זה נשמע לך הגיוני שהם פשוט יתעלמו ממה שמתרחש ופשוט ימשיכו לעשות את מה שעבד להם עד היום, כי האינטרנט זה "מסובך מדי" וכי זה קשה מדי "לבנות אתר"?

אם אתה מבין שמהרגע שהצטרפת לשיווק רשתי אתה פתחת עסק, והחלטת לקחת את העסק שלך ברצינות אז אין לך ברירה אלא להכנס לשיווק באינטרנט. אם לא תעשה את זה אתה עשוי לגלות שהארגון שלך פשוט לא עומד בתחרות.

 

מה זה מערכת לשיווק רשתי באינטרנט

יכול להיות שאתה חושב כרגע שזה נכון לעסקים רגילים, אבל שיווק רשתי זה לא עסק "רגיל". ובכלל, בשיווק רשתי אתה חייב מערכת שניתנת לשכפול, כי מה הטעם אם אתה תגייס הרבה אנשים לעסק שלך, אם הם לא יצליחו לשכפל את ההצלחה?

גם בתחום הזה השיווק הרשתי באינטרנט השתנה לחלוטין בשנים האחרונות. בעקבות שינויים טכנולוגיים ישנם היום מערכות שלא רק ניתנות לשכפול לתוך הארגון, אלא גם דואגות להדריך את הארגון שלך וללמד אותו איך להשתמש בהן.

המעבר לשיווק רשתי באינטרנט דורש עקומת למידה. אבל שימוש במערכות הקיימות כבר בתחום הזה מאפשר לקצר את הזמן הדרוש לכך בהרבה. זה בעיקר תלוי בך וברצון שלך להצליח, אבל זה בהחלט אפשרי עבור כל אחד להתחיל לייצר לידים מהאינטרנט כבר ביום הראשון ע"י שימוש במערכת המתאימה.

דבר אחד שיהיה ברור: מערכות לשיווק רשתי דרך האינטרנט הם לא פתרון קסם. הם לא יעבדו בשבילך ולא ייצרו לך לידים בלי שתעבוד. זה לא משהו שיהפוך אותך לעשיר בין לילה בלחיצת כפתור. זהו כלי עבודה למשווק רשתי מקצועי שמאפשר לו להגדיל את תזרים המזומנים שלו, וליצר לידים דרך האינטרנט שזהו בעצם לב העסק של השיווק הרשתי.

 

חזי הרשקוביץ הוא מומחה לשיווק באינטרנט ולמדיה חברתית. למידע נוסף הרשמו לקורס החינמי ללימוד שיווק רשתי באינטרנט שהוא מעביר יחד עם אדריאנו לשקוביץ מהאתר NICE2CQ.


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב